.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 3 Januari 2013

welcome 2013 - good bye 2012..


salam semua..

pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru..
2013 - wah kejapnya masa berlalu..
terasa baru ja lepas SPM tahun 2001.. hihi..
sudah 11 tahun berlalu..
masa yang penting sepanjang 11 tahun ni..
ye la mana xnya..
belajar berdikari,cari kerja..kahwin..ada anak..
semua perkara yang penting kan..

skrang kerjaya dah ada..
suami dah ada..
anak masuk 3..;)
terasa lengkap..
apa lagi yang kita nak dalam hidup kan..
 bersyukur nikmat yang diberi..
alhamdullilah syukur sangat..



pic kenangan bersama - end year 2012.

target yang agak2 boleh dicapai tapi masih ditangguh sampai sekarang?

nak sambung study..;)
tambah ilmu duniawi n cari pengalaman baru..
hmm bila la nak tercapai yer..
tahun ni kompem xbleh lagi..
anak masih kecik..
hope 2 tahun lagi..
in syaa allah..

semoga diri ini terus tabah mengharungi hidup ini..

# sentiasa berdoa n bersyukur padaNya diatas setiap kejadian..
 


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah