.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 28 Disember 2011

Dapat Baby Lagi?

 
Dapat baby lagi?

xsangka pada mulanya nak dapat baby lagi..
lagipun abg a'isy baru setahun time dapat tahu yang ibu pregnant..
wah rezeki kan?
Alhamdulillah syukur..



abahnya dah exited..katanya kali ni gegel plak..
time abg a'isy pon betul katanya boy..





 

abah belikan kek untuk abg a'isy masa balik kg pontian, johor..
time tu raya aidilfitri tahun 2010.





 abg a'isy 1st time pakai baju melayu..comey jer..hihi..
dah pandai jalan nak merangkak jugak kan..










ibu memang xkisah sangat boy or gel..
memang inginkan gel plak tapi dengan keadaan moning siknes yang teruk jadi xkesah terus.. 
tapi cucu 'pak mat' my dad n 'mak cah' my mom..hehe.. 
dah ada 5 boy termasuk abg a'isy..gegel belum ada lagi..hihi




cucu sulung n kedua twins..



 ketiga..



keempat.. 

n then abg a'isy kelima.. 




so memang seorang puteri yang dinantikan..
bak kata orang serinya belum ada lagi..ada gegel baru berseri-seri kan?hehe..

Seri?
nama seri dah melekat kat hati ibu..;)


4 ulasan:

MamaEma berkata...

INSYAALLah apa yg dihajati..terima kasih dtg ke blog ema..

eB ezrin berkata...

mmg berseri :)
ptg skit tgk emel yer? tq :)

Ezy berkata...

terima kasih jugak singgah ke blog ezy ema..

Ezy berkata...

tq Eb..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah