.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 3 Januari 2012

2012 Yang Ceria


Salam Tahun Baru..;)


tup tap tup tap..
dah masuk tahun baru lagi..
arini dah 3rd January 2012..
aduyai..kejap ja masa berlalu..
dah dapat ke target yang tahun lepas?huhu..
ke masih terkial-kial..
Solat 5waktu sehari dah cukup?
tu pun kadang2 tertinggal..yang lain apatah lagi..
Ya Allah kuatkan iman dan semangatku..

Cerita tahun baru?

5hari cuti stay kat rumah ja..
luangkan masa ngan anak2..
that quality time..
husben ajak pi CH lagi..
tahun lepas saja dah 3kali ke CH..
still xbosan kan coz sejuk..hehe..
best ronda2..
tapi cam rasa masa dah suntuk kensel la..
just ronda2 makan2 ja..

Semoga azam tahun ni tercapai..





semoga anak2 lebih sihat dan ceria selalu..
semoga menjadi wira buat suami dan anak2..hehe..




hmm..bila anak2 dapat tulis cam ni kat ibu yer..hehe..
maybe setahun dua lagi..;)


 

satu lagi..
hope kerja tahun ni lebih ikhlas dan sempurna..
gaji pon dah naik kan..Alhamdulilah..rezeki anak2..so..
berkerjalah kita sekuatnya..hehe..;)
jangan malas2 tau..


Header pon dah siap..;)
Gud2..



 

okey..senyum n ceria2 selalu..;)





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah