.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 23 Mac 2012

Boboiboy sayang..



salam semua..
lamnay xupdate blog ni..
line pon xbrapa nak laju tu yang sedikit kemalasan..hihi..;)

nak cerita pasal boboiboy sorang ni..
uih bukan main xtif sekarang ni..
bawak gie diner semalam kat penang golf resort..
kiranya jadi hero la..
byk gak friend yang bawak anak..
budak2 len diam ja..
sekali abg a'isy berlari kesana sini..
diorang baru follow..hihi..

 siap merangkak n meniarap ke lantai lagi..
aishh..;)
main sungguh..

abg a'isy ni kira jenis yang mesra alam la..
ngan sapa2 bleh masuk..
senang sangat..
 


saja letak pic lama ni..
time sepupu sebelah husben nikah..
acaranya sebelah malam..
time ni adik seri baru 8 bulan dalam kandungan..;)
masih manja lagi.. dalam setahun 9 bulan..










 time ni xpandai wat peace yoo lagi..haha..








betul2 hero abah ni..
ibu & Abah sayang abg a'isy..;)

Boboiboy!!..


okey daaa..
sambung lagi..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah