.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 2 Mac 2012

Permulaan mac..




wah..kejap ja dah masuk mac..
last 29/2..tahun lompat lak tu..
29/2 kebetulan husben ngan saya cuti..
saja ambik cuti ronda2..
ronda cari penat..chewahh..;)
anak2 hantar pengasuh jugak..
kira dating la..kui2..


okey daaa..

*agak kelamkabut..
bizy ngan botol susu BPA Free la..
dah diharamkan selepas 1mac..
so kena la check kat premis ada jual lagi ke x..

*bizy ngan kursus..kena attend kursus lagi..
kat hotel trades taiping..
4hari lak tu..rasanya xdapat pegi la..
lagi satu kat pendang..3 hari..
instruktor senamrobik plak..
hmm..nak pegi ke x ek..










Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah