.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 28 September 2012

audit audit audit..;)


salam semua..

cerita ari jumaat n last day bekerja bagi bulan september..
agak buzy minggu ni sebab dapat surat dari Jabatan Kesihatan Negeri..
Bahagian fud PKD akan diaudit oleh mereka..
aritu baru lepas sirim audit..okey berjalan dengan lancar..
so audit ni cuma buat preparation sikit2 jela..
of kos la takut jugak kan..
tapi rasanya semua lengkap..;)

cerita pasal audit..
semalam prepare untuk audit jugak..
audit uniform..;)
audit dijalankan oleh person dari acctn negara..
kecoh gak bab ni sejak 2 3 bulan ni..haha..
macam2 hal la..
claim kasut punya hal la kot aritu..
banyak yang merungut kualiti kain yang diberi amatlah tidak memuaskan..
bagi jawatan kami better beli baju dah siap..
lagi senang n selesa..
kasut plak yang diberi kalau pakai sakit kaki lagi ada la..
now dah bleh beli sendiri okeyla..
keselesaan tu amat penting kan..;) 



fikir2kan dan selamat beramal..


member sorang dah kena audit..
selamat la yang lain..
arini audit ke klinik2 plak..

so arini check balik la checklist untuk audit ari isnin minggu depan..
harap semua berjalan dengan lancar..
amin..

# minggu ni balik kampung..maklum la dah gaji kan..
lama dah rasa xbalik lepas raya aritu..
rindu sama mak..;)




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah