.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 1 Oktober 2012

Apa yang dah terlepas?


sejak mei dulu x membebel kat blog ni..
september baru nak start balik..
dekat 3 bulan jugak lah meninggalkan diari ku ini..
walaupun dah tahu memang xde yang rindu..hihi..;)

sebab apakah..?

uih memang bersebab..

1. paling besar - Cik M..Malassss...
2. xbleh layan laptop - Loya, Muntah, Sakit Badan..i'm pregnant again..;)
3. Perginya ayah tersayang..;(

rindu jugak nak membebel..
banyak benda yang dah terlepas..

antaranya..

1. kisah pregnant buat kali ke-3
2. besday my lil seri..bulan 7
3. besday saya sendiri....bulan 7
4. besday hafiey..bulan 9
5. Raya Aidilfitri 2012 at pontian..

cepatnya masa berlalu kan..?
sekarang dah bulan Oktober..
wah2 2 bulan ja lagi masuk tahun baru..

apapun insyaallah akan ada entry2 yang dah ketinggalan ni..
untuk kenang-kenangan..;)





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah