.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 12 Disember 2012

Durian crepe punya cerita..



salam semua..;)
dengar tajuk pon dah femes kan?
haha..
memang lately ni femes sungguh durian crepe ni..
si mak buyung ni pon apa lagi..
terjebak la dalam acara ni..haha..
mencari-cari dimanakah tempat nak order benda alah ni..
wajib merasa..haha..;)

kebetulan kakak yang mak buyung pernah order cheese tart ada buat benda alah ni..
hihi..
tunggu lagi...
ORDER je..nak buat xreti..haha..

order 2bekas dulu untuk merasa..;)
member2 ofis pon ada yang order sekali..



 satu bekas ni rm10 ada 6biji..
wow!! memang sedap da..
macam aiskrim durian..
kena makan sejuk2..
 lagilah sedap..;)
nyum2..




seri pulun makan..
lepas satu satu dia ambik..haha..
hantu durian jugak..;)

 


si abg long kata gud..sedap..haha..

minggu ni order lagi..
tersebar ke ofis husben lak..
15kotak order minggu ni..
aii dah jadi dealer la plak..haha..
xpa la bagi semua orang merasa..;)

okey sapa yang xmerasa lagi..
baik rasa..;)
tapi bagi yang xsuka durian memang xleh buat apa la..haha..


da....jumpa lagi..;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah