.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 12 Disember 2012

Suatu Petang..





salam semua..
arini nice date kan..12.12.12..
ada kenangan indah atau rancangan istimewa?
anak baru lahir? hari ulangtahun? hari pernikahan?
hope apa yang anda lakukan arini dapat membahagiakan anda..;)

arini bagi saya xde apa yang special pon..hihi..
sama seperti hari2 biasa yang saya lalui..;) 
cumanya nak minta balik kerja kul 12 bleh x?haha..

okey..
just nak cita tiba2 en.husben ajak binik dia mkn2..
mkn2 di petang hari..
tanpa anak bersama..wink wink..
xtau nak gi mana sebenarnya..
so gi tempat yg dekat ngan rumah jelah..;)




tu dia..
mak buyung ni 34 weeks dah tau..hihi..
takot xtakot..
takot xtakot..haha..
takooooot sebenarnya nak deliver..
walaupon ni kali ketiga..;)




binik order tomyam kung..
cam biasa ler feveret..;)




try rasberry cheese la plak..
ubah mood..;)




disebabkan kul 4pm..dapat ler kopi free secawan..




 kopinya..kopi mak bancuh kat kpg. lagi sedap..haha..;)
apa2 jelah kan..;)




mocha iceblended en.husben punya..
makanan lupa snap plak..haha..

okey dah abes mkn..
tapau kek tuk dua beradik tu..;)

 tata..;)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah