.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 9 Oktober 2013

Oh ini memang cerita lama...lama sangat!! :)


 Assalamualaikum..;)

lamanya xmenghadap blogku sayang ini..
hrmm sebab apa la ye malas nak update?
entah..;) mungkin banyak masalah tertentu..hihi..

saja nak update jugak pic kat klcc ni..sebab hafiey ngan seri xpernah lagi naik komuter.. 
so lepas ja balik dari cameron kitaorang terus pegi kl..;)
layan pic seri ngan hafiey kat komuter ngan klcc..
mereka sungguh hepy..;)


tengok..hepy kan..hihi :)






 hafiey xcited..katanya naik keretapi.hihi..



 seri plak takut..haha..











 

 ibu pun tumpang sekaki..tempat dating ngan abh dulu2..haha..



 berlima..tapi aisyah dalam perut lagi..;)






ok.. tu je nak cita..hihi..
layan jela ye dak?
hihi..
bye..:)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah