.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 21 Oktober 2013

Sihat Bersama Shaklee


Assalamualaikum..;)




pernah dengar SHAKLEE?
sekarang saya pengguna setia shaklee..
kenal dulu pon sebab mengandung..berpantang..
kawan tolong kenalkan dengan produk2 shaklee..
bila lebih mengenali shaklee lebih banyak produk shaklee rupanya..

Jom kawan2 kita sihat bersama shaklee..
alhamdulillah semasa mengandung saya masih bertenaga..;)
dan semasa berpantang memang dapat rasa kelainan..
jamu vs supplement?
set berpantang shaklee memang best!!
bertenaga..cepat sembuh dan lebih seronok bila susu pun banyak..;)

sekarang saya sebagai Shaklee Independent Distributor..:)
sebab saya yakin dengan produk ini..
sebab saya dah merasakan kelainan menggunakan produk ini..

Jom dapatkan Shaklee..
pilih vitamin yang sesuai dengan anda..
memang kesannya berbaloi..

Set Mengandung..
Set Menyusu..
Set Berpantang..
Set Kesihatan umum..
Set Kurus..
Set Kesuburan..
Set Lelaki..



berminat?
lawati page dan blog saya..

Fb Page Suri beauty&health..
email ; ezynor@yahoo.com
whatsapp/wechat/sms 0124646740
ID SHAKLEE 979191

bagi yang sudah mengetahui mengenai produk ini dan ingin membuat pembelian sendiri anda boleh menggunakan ID saya..;)

Terima Kasih.
 



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah