.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 1 Oktober 2012

Bajet 2013..Bonus. alhamdulillah..;)


aduh..
masing2 tersenyum yer..
maklum la bajet dah dibentangkan..

apa yang saya dapat?
biasa la gomen dapat bonus sebulan setengah gaji..
lagi sebulan ja lagi..
akan dibayar bulan disember n januari nanti..
alhamdullilah rezeki..
bleh pi melancong ler nanti..hihi..

rebat RM 200 plak untuk telefon pintar saya layak ke x?
hihi..kalau layak pon nak ke beli..

apapun bajet ni untuk semua..
alhamdulillah..;)

tengok2 kat sini yer bagi yang belum tahu kesemua isi bajet yang dibentangkan.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah