.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 15 Oktober 2012

hafiey so x-cited lah..


salam semua..
hope semua sentiasa ceria..

weekend baru2 ni kami jalan2 penang hill;)
xplan pun tiba2 ja ckp terus pegi..
sebab xpenah lagi try naik train yang baru..
xpela dekat je..nak prepare apa sangat kan.
yang penting duet n sesalinan baju anak2(wajib bila pegi mana2..hihi..;)

alkisahnya bila bagitau kat hafiey nak naik train apa lagi syiookk abes la dia..
maklum la xpenah merasa naik train lagi..

hafiey..'ibu ibu kita nak nek ketapi kan?'
xsempat ibu jawab ye dah ada jawapan pon..
hafiey..'yeayea..kita nak naik ketapi..'
hafiey..'ibu beli tiket dulu tau'
aik tau2 ja..sebab ibu selalu ckp kat dia camtu time dia tanya bila nak naik ketapi, bas, or sebagainya..
  ibu..'nak naik ketapi,bas,kapalterbang kena la beli tiket dulu..nanti kita beli tiket n naik na'
haaa...alih2 dia dah tau la jawapan tu..hihi..

pose2 hafiey time beratur nak beli tiket..;)
x-cited tu!!







senyum meleret..;)
















dapat jugak duduk..
fuh ramai la orang..ari weekend biasa ja pon..
kalau hari cuti apa2 fuhhh pikir 10kali nak beratur beli tiket n bersesak2..



terdiam seketika coz laju ketapi ni naik bukit..;)
dalam 5-10minit dah sampai atas..
fully acon plak tu..xla panas bersesak2..



cuak ke hafiey?haha..



okey finally dah sampai atas pon..;)



ni la tren yang baru tu..
okey la banyak perubahan n jadi lebih better..;)

nanti entry cita satu family lak yer..

okey daaa...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah