.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 20 November 2013

Aisya yang manja




Assalammualaikum..;)



hai saya aisya..
saya memang manja..
manja dari kakak ngan abang saya..;)


saya teman abah ngan ibu shopping..
agak bosan la..;)





 see..shopping kasut la..
shopping baju la..
seluar la..
ish abah ngan ibu ni..



bukan nak beli kasut kat aisya pon..
tengok kasut aisya pun abang yang punya..
beli la kat aisya sama ibuuu..



 ibu nak bergambar ngan aisya..
layan jela ibu tu..




kak ngah seri plak sibuk nak main stroller..
kakak memang xbleh diam..;)



adeh..gambar lagi..
aisya layan lagi..


 
ahh..ni memang malas layan ni..
kakak suka nak peluk2 aisya..
cer layan gambar kat bawah..
adeh..












last2 ibu letak aisya dalam stroller..
waa..xnak..



muka redha..pasrah..menyerah..



abah shopping xabes lagi..
oh lupa..abang hafiey xikut..
balik kampung..


oklah..baik aisya tido ja..
lagi best..layan..

haha..
sekian cerita dari aisya yang manja..;)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah