.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 20 November 2013

Apam Polkadot


Assalammualaikum..;)

mesti anda semua pernah buat apam polkadot kan?
hihi..tapi ini cerita sudah agak lama..
saya google je resepi ni..;)



 buat adunan..



then.. bahagikan kaler apa yang suka..

 



atur bekas dalam loyang..

 

shomel x?hihi..
 





ikut suka hati je sebab xbuat dot dot..haha..


 


pulun buat dot dot..
memang kena ketekunan yang tinggi..
dah buat lama2 baru dapat dot yang cantik..
 




ada yang menjadi ada yang x..
asa yang dah jadi apam merekah..hihi..
 


anak2 bukan main suka lagi..
layan sungguh..
seeedhaaappp..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah