.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 19 November 2013

Majlis Penyampaian Hadiah & Graduasi 2013


Asalamualaikum..;)

hari graduasi tadika perintis kecil..;)
hari ahad 17 November 2013..
hari yang ditunggu untuk ibubapa pelajar 6tahun..

best bleh layan anugerah2 kecil yang comel buat persembahan atas pentas..
memang berbakat..hihi..
ibu hafiey xsempat nak snap banyak gambar sebab kena jaga si kecik aisyah..
asyik nak merangkak ja kejanya..
layan gambar kami jela..
persembahan lain xsempat snap gambar..




 Dewan Pavilion, LPPKN Kepala Batas.




si k.ngah seri xde persembahan..
tahun depan..tahun ni 2 tahun baru.;)
tapi bukan main sibuk menari..haha..




aisyah kena mandi awal pagi..muka masyam aje..haha..

macam2 persembahan pelajar 4 hingga 6 tahun tadika perintis kecil..
memang terhibur..
taska perintis comel pun join acara ni..
si comel2 yang berumur 3 tahun..
 


 abah plak rakam persembahan..;)




persembahan pertama hafiey..
fashion show..hafiey jadi airforce..

 


persembahan kedua hafiey..
himpunan nasyid2..yahanana..di pondok kecil..sepohon kayu dan  ada lagi nasyid lain..




persembahan ketiga hafiey plak chicken dance..
alkisahnya ibu lupa bawak seluar jeans kat hafiey..
so terpaksa la pinjam dari kawan yang dah buat persembahan..
apalah ibu hafiey kata..;)




 n last hafiey dapat piala..




kena pakai baju airforce balik..
seluar jeans xde..haha..





 bersama kawan2 lain yang dapat piala..




hafiey suruh ambikkan gambar dia..;)
 



bergambar dengan seri..
ok dah tamat..
tahun depan insyaallah ada lagi..

ok daaaa...






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah