.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 10 April 2012

A'isy Hafiey vs Spongebob!!



salam semua..;)

alkisahnya my boy ni sememangnya suka spongebob ni..
asal nampak ja makluk ciptaan ni terus tertambat hatinya..hihi..

tengok la sampai nak tido pon kena ada spongebob..
 



 basuh ja baju ambik sendiri pakai tau!..
hai la anak..



 posing ngan panbob dia la..





nak menyusu kena ada papbob teman..;)
 








 spongebob the doctor!!..Mcd happy meals..




 kat astro learning program kat jusco..





boleh kata apa saja yang berkaitan papbob ni my boy akan teruja okey..
sampaikan nak pakai kasut pon kaler kuning ni ja..
kaler papbob katakan..

p/s - jalan2 kat pasific survey kasut..nangis satu pasific mintak dibelikan papbob lagi.. 
adoyai la anak..nanti ibu belikan lagi yer..




1 ulasan:

Mummy Sher berkata...

salam kenal. i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah