.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 9 April 2012

Terengganu/Majlis Kuala Berang..Part 3



yang lepas2 cerita pasal ronda2..
arini cerita pasal majlis la yer..
majlis berlangsung kat rumah pengantin lelaki..







ni la pengantin perempuan...
shomell jer.. ayu je api kerja bleh tahan..
leftenan muda TLDM..




rombongan kami sebelah perempuan..;)




satu hati dua jiwa..;)








husben pulun makan kat meja pengantin..
tinggal anak bini..;)wink wink..haha..






adik bongsu pengantin perempuan..hihi..







Ibu & Bapa kedua2 belah pihak..




lepas je majlis selesai kami terus gerak balik ke kedah tau..
agak penat la..
kesian plak tinggalkan pengantin perempuan kat sana..
menangis semua family..
tapi nak buat macam mana kan terpaksa la lepaskan..
macam tu lahidup berumahtangga..;)

okey abes dah cerita terengganu..
nanti kami datang lagi yer..;)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah