.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 18 April 2012

Irassyaimase..selamat datang..




Irassyaimase!!!

ayat pertama yang kita dengar bila masuk sushi king kan..
abg a'isy plak sebut.. terima kasih!!
haha..sebab lebih kurang je bunyinya..

semalam tiba2 teringan lak nak makan benda alah ni..
lepas balik keja terus menuju sunway carnival semata2 nak makan sushi..
kalau dulo kerap time mengandung seri..
keluar anak pon anak sushi jugakk..;)

dah berempat ni sebenarnya memang susah bila makan kat luar..
agak mencabar..
sorang makan sotang jaga anak..
maklum la xde sapa lagi kat rumah..
kalau ada adik or mak bleh la tolong2 tengokkan..
xpe..berdikari jaga anak2 sendiri..;)
alhamdullilah setakat ni masih mampu lagi..

kalau makan kat rumah selesa..
makanan pon dah tentu terjamin selamat untuk anak2..
kalau makan kat luar pon kadang2 ada makanan yang anak2 xsesuai..
terpaksa bawak makanan dari rumah jugak..

okeylah banyak bebel plak..
layan pic huru hara je la..hihi..;)






 seri memang dah kmpem dok atas meja..;)
satu meja meronda..aishhh..
xnak dok baby chair..bukan xajar tapi masih xnak..



 abg a'isy dah pandai memilih makan..
nak order makanan sendiri..;)



tengok la masing2 punya hal..hukhuk..



seri layan sushi udang..;)






abg a'isy ngan abah sibuk makan..
hihi..layan jela kan..
pic ibu xde la kan?
sebab xsempat nak snap pic batery anset dah abes..huhu..




 p/s- layan ngan member2 test drive preve..dalam nampak cam mewah jugak..
rege bleh tahan murah jugak.. ;) cepat2 sape2 nak beli..
kitaorang dah xbleh layan coz penat layan izara aisyah dah..hihi..;)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah