.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 19 April 2012

Instagram yang cool..



 salam semua...

arini nak kepoh pasal Instagram ni..
instagram for android..
best la benda alah nie..
baru ja upload..;)
sempoi la..
ambik pic then pilih scene yang sesuai then bleh share kat fb,twiter semua..
antara pic2 instagram..;)



 seriiiii...!!



 seri ngan abg a'isy teman ibu & abah cari kasut..;)
nak claim maklumla..hihi..






 seri peluk abg a'isy..sweet ja kan..



 old school..



 seri ngan ibu..;)




pic abg a'isy kat pantai langkawi..



p/s- baru buat entry masa pegi langkawi 28mac aritu..;)

2 ulasan:

+ e.z + berkata...

eB xpernah try..camner eh?
cantek al :)

Unknown berkata...

eB install dulu kat phone then try la..;) instagram ni for android n iphone..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah