.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 5 April 2012

Terengganu/Masjid Kristal/Pantai Batu Buruk.. Part2



Salam semua..;)

okey sambung cerita pasal terengganu ni..
lepas ja penat shupin2 n lepas sembahyang jumaat kami teruskan dengan program yang telah dirancang..chewahh..macam apa ja kan..hihi..

next.. Masjid Kristal..
Sangat la cantik..;)
okey layan pic dulu yer..



di tengah2 bulatan Masjid Kristal..






Pose dulu yer..;) adik pengantin perempuan..






nice jer..



cik siti n cik rahmat..mak ngan ayah pengantin perempuan..






lama jugak lepak kat masjid ni..
n then perut dah lapar semula..
dah petang2 ni dpat kena angin pantai pon best..
so kami semua menuju ke Pantai Batu Buruk..



tengok tu licin semua pakat pulun..hihi..




kami order sotong,udang, ketam..semua goreng tepung..
sedap bleh tahan la..cuma agak mahal kot..
hmm..terpulang masing2 la kan..
kami yang kureng ni terasa agak mahal..;)
xpela sekali sekala..merasa makanan tempat orang..


berdepan ngan tempat kami makan tu ada la tempat bleh nek kuda kecik ni..
so abg a'isy apa lagi teringin la jugak kan..







abg a'isy agak takut jugak la..tapi bleh nek lagi..hihi..
tengok muka pon dah kecut jer..haha..




ibu yang debab pon nak berposing gak..cumanya xmcm anak dara berposing la..haha..



bila dah turun ja abg a'isy nak pegang2 lagi..
tengok la pic ni comey ja cakap ngan kuda ni..hihi;)






antara rombongan yang ada..
semua pon dah letih sebenarnya ni..;)
maklum la meronda sakan sehari suntuk..



pastu kami semua pon balik dulu motel..
rehatkan badan..
malam nak ronda2 lagi..;)


okey dah abes...

``~~bersambung lagi yer.~~~~




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah