.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 23 November 2012

Alkisah Besday


salam semua..
lagi kisah besday anak2 tersayang..
majlis ni sebenarnya kongsi besday 5saudara la..
kongsi ngan my sis..
anak dia 3orang..
buat kat rumah my brother in law la..dekat ja ngan rumah kami..
so kawan2 semua xrisau nak datang sebab area perumahan bertam jugak..
ari sabtu 10.11.12 dari tengahari sampai malam..





Besday ni meraikan anak2 my sis..

Ahmad Syamil 5tahun
Amin Syuwari 3tahun
Arshiya Nur Syasya 1Tahun

n anak2 saya..

A'isy Hafiey 3tahun
Seri Nur Iman 1tahun

best plak sambut ramai2..
ramai kawan2 yang datang..sampai 11pm baru clear tetamu..;)



 antara hidangan masa majlis berlangsung..
lontong n laksa homemade by my sis n saya..
pagi tu jugak baru pegi pasar n buat..
bayangkan nak menjaga anak yang riuh rendah n macam2 peel tu lagi..hihi..
dua2 ibu dok pulun masak..
dua2 abah pulun mengemas di depan..
memang terbaik suasana pagi majlis tu..haha..

nak dikisahnya nya plak xde pembantu nak membantu plak..
yang dirancang xmenjadi..
dah import mak n adik dari kampung tapi kakak sulung kat kl dah celop mak ngan adik pi kl
minggu tu jugak..hihi..
dia ada buat kenduri khatan untuk anak2 twin dia..
6tahun dah bersunat..cepat sembuh..
xpela tu lebih penting kan..;)

mak mentua my sis pon ada hal kat kl jugak..
so harap kami berempat jela nak buat semua..



 hidangan sampingan..
buah, puding laici, agar2 milo, rojak buah
semua buat sendiri jugak..



ni hidangan utama la..nasi ayam special..hihi..
order ler..
jenuh mau buat sendiri..haha..
lagipon nasi ayam ni memang sedap..
tetamu yang datang ramai yang tambah gitu..hihi..
puas hati la..;)






sebahagian dari gula2 n jajan bagai ni untuk anak2 yang datang..;)
banyak n bleh bungkus sendiri apa yang bekenan..







kreatif my sis buat kolaj2 semua bagai ni..hihi..
i like..;)


















lastly..happy family..;)


my sis 6tahun berkeluarga n saya 4tahun berkeluarga..
terima kasih Ya Allah memberi kami rezeki yang xternilai ini..
Sujud Syukur padaMU..

#next entry pasal besday ni lagi..
semua pic yang lain2 n pic tetamu yang hadir..;)



 

 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah