.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 23 November 2012

Besday Boy n Gel..



salam semua..

lama x buat kerepek kat sini kan..
asyik nak merepek ja..hihi..

entry kali ni pasal besday boy n gel ibu la..
tercapai gak nak buat kenduri makan2 kesyukuran tuk hari kelahiran anak2 ibu ni..
alhamdullilah..semua berjalan ngan lancar..

a'isy hafiey 3years.. tercapai hajat anak sorang ni nak whoof whoof kek..
whoof whoof maksunya tiup lilin n nyanyi lagu hepy besday tu..
ala budak2 bukan tahu lg kan..just nak enjoy ja..
janji ank2 hepy ibu turut hepy..



A'isy Hafiey 3years..
dengan kek spongebobnyer..
big bro now..hihi..
ibu sayang kamu.. 

 


 Seri Nur Iman 1 Years..
My hello kitty ni!!
semua keja nak buat sendiri..
adeh..gegel la katakan..hihi..
ibu sayang kamu jugak!!




ibu mendoakan yang terbaik buat anak2 ibu..
semoga kamu menjadi anak yang soleh n solehah..
bahagia dunia n akhirat..
anak2 inilah penghibur dan pengubat hati ibu..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah