.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 27 November 2012

Spongebob vs Ultraman



salam semua..;)

a'isy hafiey minat lagi ke ngan si kuning seluar pendek ni?haha..
ke dah beralih arah?
maklumlah dah big boy sekarang ni..
adik nak masuk 2 dah..hihi..





ibu belikan beg spongebob ni kat hafiey..
dia macam okey ja..
tapi dah xberapa exited..ibu dapat rasa la kan..



apa pon tetap senyum jugak..;)
rupanya minat terbaru anak sulung ibu ni otomen..
otomen taro..mebius..tiga..max..zero..
semua dah hafal dah sekarang..



tengok tu tido pon kena pegang colouring book si otomen ni..
aduh anak..
semakin membesar la katakan..
nak tengok cita aksi plak..xmau dah cita2 katun..


sekarang balik taska tunggu kul 7.30 nak tengok otomen mebius ja..
pastu tunggu lak sampai kul 11 mlm nak tengok otomen tiga lak..
sanggup tunggu depan tv tu walaupon ibu ngan abah semua dah masuk bilik..
hai la anak..
ibu bukan apa xnak anak ibu terpengaruh ja..

normal la si anak nak tengok cita2 cam gini kan..
tapi ibu akan pantau la..
jgn terlebih sudah..;)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah