.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 29 November 2012

hafiey suka library..;)


salam semua..;)
wah arini dah khamis..
esok jumaat n last day for NOVEMBER 2012..
DISEMBER is coming..;)

arini nak cita kisah abg long yang suka ajak ibu pegi library..
bila nampak ja dia akan ajak masuk..
dulu masa dia kecik2..mama pengasuh dia suka bawak dia sekali pi library..
anak2 pengasuh akan pegi pinjam buku kat sana..
so bila dia dah pandai ni dia pon nak pegi library la..

lepas ofis hour ibu ambik kat taska..
tempat dituju lepas tu sudah tentunya bukan rumah..
mesti singgah taman mainan, padang mainan or library la..
kalau xpegi gak tempat ni mesti kena main2 dulu kat luar rumah or pusing2 ronda ja mana2..
kadang2 ja skip..adeh..
kadang2 ibu tersangatlah penat..
tapi demi anak2 tersayang..;)

library tutup kul 6.30..
so sempat la dlm setengah jam or sejam kat sini..
dekat ja ngan ofis ibu..




bahagian kanak2..
pandai ambik buku sendiri..



kusyuk tengok gambar ja..bukan pandai baca pon lagi..hihi..
 


seri ikut ja abg dia buat..semua dia nak buat..hihi..
 


moga2 kekal la minat membaca begini..
ibu happy..;)


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah