.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 27 November 2012

m.a.k.a.n



  salam semua..
isnin yer.. monday blues? haha..
bagi saya ari2 blues time2 pregnant cam gini..
hukhuk..

moga dipermudahkan kerja saya..;)

arini nak cita pasal..
m.a.k.a.n.
haha..

hmm..lama xkeluar dating ngan pakwe sejak ada anak 2ni..haha..
xdela..ada jugak keluar berdua..selalu time tengahari kerja la..
dating sekali sekala kan..
tapi ni keluar sebab nak tengok wayang..
konon nak tengok twi saga part2 la..
alih2 tengok cita len sebab dah lewat dah..
wayang dah start setengah jam da..
nak tunggu time len lewat plak..
lagipon perut dok berbunyi dah..
so layan makan dulu ler..

kalau makan ngan anak2 ni kompem huru hara..
haha..
so kami pon bernando's dulu..


en.husben yang baru balik dari kursus kat putrajaya..
botak beb..;)
ringan kepala katanya..
maybe tengah serabut..hukhuk..




selalu order hot ja..
tapi kali ni tiba2 nak extra hot..
fuhh..memang extra..
adeh..sakit bibir2 bengkak..;)


okey pic ni xde kaitan pon..
pic chickennya hilang dah rasanya..
anak2 punya kerja la ni..hihi..
tapi xpela..semua pon penah makan benda alah ni kan..
hihi..hui2..;)

okey da..

#apsal nak upload pic yang dlm folder pakai laptop xbleh ek.. pic tru phone bleh plak..
baru nak upload pic besday lagi tapi xleh la..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah