.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 27 November 2012

Demam Duriaaann.. sedap ke durian crepe?



salam semua..
bermula la episod makan durian musim ni...
semua gara2 si abg long sorang ni..

'ibu ibu nak doyan ibu..'
dia nampak ada jual kat tepi jalan nak balik rumah pas ambik dari taska..
'nanti abh belikan la..'
'nak jugak la ibu..' abah lambat balik hafiey nak makan doyan..'
alahai anak camna ni..
ibu dah la xpandai beli durian ni..adeh..
dah nangis guling2 dalam keta dah ni..
'okey2 ibu belikan..'



tu dia..
balik terus suruh buka..
ni satu lagi bukan kepakaran ibu..
xpandai buka durian da..
yang tahu makan sahaja..
hihi huhu huihui..

xpala demi anak sorang ni..
ibu usahakan jugak..
 


 asyik abg long makan sebiji tu dia sorang..
ibu nak makan pon dia xbagi..
'ibu jgn la makan..hafiey nak makan..'
'ibu makan ngan abah nanti..'
erk..baiklah anak..makan la..;)



tengok tu..
syoknya abg long makan..
 




adik plak xnak makan durian..
nak pegang maybe geli kot..hihi..
so adik makan fresh tomato ja..
yeahhh..hihi..


#pastu..tiap kali pasar malam mesti beli pulut durian..hihi..
layan..;)

# tengah order durian crepe..macamana la rasanya kan..
wink wink*


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah