.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 27 Februari 2012

Aksi Dalam Kereta



salam semua ;)

alahai lama xupdate blog ni..
agak busy la katakan..chewahh..macam orang penting sangat kan..haha..
busy ngan kursus ja sekarang ni..
baru habes bulan dua dah cukup kuota kursus untuk setahun..
lalala..senangnya hati...hehe..

okeylah cerita pasal si kecik gegel ni..
kalau dalam kereta kemain lagi..
mengalahkan si abg a'isy..
letih nak menengok..
macam2 digodehnya..
jatuh tergolek2 pon pernah dalam kereta tau!! haha..
liat sungguh..
pastu asyik kena sound jer ngan husben..
katanya xtengok anak..huh!!..apa cer..haha..

antara aksi anak dara yang sempat disnap..satu babak jer..;)





asyik nak berdiri ja..maklum la dah bleh berdiri..aiiissshh..





mainan mesti ada kat tangan xnak lepas..
silap2 bleh bawak ke tido..haha..










dah bosan nak turun bawah la plak.. 
naik turun naik turun kedepan kebelakang..
layan jela..hukhukk..











ha tengok la tu..wat muka seriusssss plak..haha..
seri oh seri..
macam2 lah yer..

okey daaaaaa.......



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah