.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 27 Februari 2012

Rumah Idaman?



dua tiga bulan ni selalu usha2 rumah kat kawasan kami stay sekarang ni..
bertam..kawasan PM kita dulu..Pak Lah..
rege rumah kat sini bleh tahan la..
200 ribu bleh dapat teres je la..kalau x bleh la semi D kan..

member2 pon ramai dah bertapak kat bertam ni..
so kitaorang pon booking la dulu rumah kat bertam ni jugak..
bulan 4 ni baru launching..
hmm..berkira2 loan lepas ke x..hihi..

memandangkan rege rumah semakin tahun semakin naik..
beli la dulu kan..
sewa pon dah brapa sebulan..
tambah skit lagi dah ada rumah sendiri..




 lebih kurang macam ni la rumah nanti..
sekarang xkompem pun lagi..;)
 



bilik 3 cam biasa..agak sempit..huhu..
rumah contoh pon blum siap lagi..





sini memang kawasan perumahan la..
rumah yang kami booking tu betul2 depan padang..
tu yang booking dulu tu..
depan padang kira okey la kan..

xseperti la rumah idaman kami..
rumah idaman kena buat sendiri la kan..
kumpul duet dulu la..;)

 TERES, SEMI D , BANGLO..very de ferangan..haha..


p/s - rumah sentiasa akan nek rege kan..so kira xrugi la beli...


1 ulasan:

eB ezrin berkata...

x mampu bli umah ke -2 lagi. hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah