.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 17 Februari 2012

Breakfast Apple Jer?


salam semua..
abes mesyuarat pagi..
ada kuih 2 jenis..air mineral ngan sebiji apple jer..
member semua komplen la..;)
apa xnya..member kebanyakannya semua lelaki..
mana cukup untuk dioarang kan..
hihi..kesian..
bagi saya cukup jer..;)




yang xnak makan apple semua letak atas meja saya..
nampak hijau je semua kan..
secocok la tu..
haha..stok untuk 2 hari blehla ni..kehkeh..


 A diet with...Apples!!




elok la tu..
ada terbaca kat blog lain..
katanya diet terpantas..
breakfast - Apple
Lunch - Apple
Dinner - Apple..
woww!!..tahan ke..
terpulang diri masing2  la kan..
berat badan saya susah turun la..camna la yer..huhu..


p/s - kementerian kesihatan telah mengeluarkan menu sihat untuk penjawat awam..
menu untuk setiap mesyuarat telah ditetapkan..
kena follow la..hukhuk..

layannnnnnnn.....


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah