.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 8 Februari 2012

Kembali!!



kembali bekerja!!!
wahhh..
syokkknya cuti..
4 ari x kemana2..
lepak kat rumah ja..
layan anak2..





adik seri..



abg a'isy..


 dua2 pic kat atas situasi yang sama kan..
abah suka ambik pic bila anak2 nak buka baju..
tersangkut kat kepala..
kelakar kan..hihi..


 dah 4 ari kat rumah kan..
gaduh2 skit la ngan husben..hukhuk..
gaduh2 skit tu biasa la kan..
manis masam pahit kelat..haha..
itulah rumahtangga..;)



semoga rumahtangga yang dibina kekal hingga akhir hayat..;)


1 ulasan:

Unknown berkata...

gaduh...dushh..dushh..dushh..fireee...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah