.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 27 Februari 2012

Oh Lisa!!



mesti semua orang dah tahu kan cerita yusri ngan lisa surihani ni..
 xlayan sangat la pasal artis2 ni..
tapi biasa la mesti tahu jugak kan..hihi..
sabtu lepas ada la tengok kat astro ria - semarak ikatan cinta..
hmm bleh la layan..
sebab lisa yang cute..
comey jer..
n lagi satu tema diorang ala2 vantage gitu..
sebab kena dengan minat..hihi
so layan jela..
xsangka die kawen ngan yusri kan..
dah jodoh..;)


sumber-beautifulnara


minggu depan ada lagi episod kedua..sabtu, 10 malam..
kalau xda hal layan jela..hihi..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah