.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 17 Februari 2012

Cucu2 Tok Mad..



kisah anak2 buah kesayangan sebelah saya..;)
kadang2 ja dioarang ni dapat berjumpa..
kalau my sis dari bangi turun perlis baru diorang dapat jumpa..
tu pun setahun 2kali camtu la..
sekarang dah pindah johor lagi la susah nak jumpa kan..

baru2 ni my sis ada la turun perlis so singgah peneng dulu..
 kalau dah berjumpa ni macam2 la..
macam2 kerenah la kan..
budak2 membesar katakan..





 5 boy sebenarnya..
sorang lagi tertinggal kat rumah..hehe..





anak my sis yang sulung..
mohd amirul hazim n mohd amirul haziq..
si kembar xseiras..
n perangai pon memang berbeza..
dah 5tahun..
belum ada adik lagi..
bila yer? ibu ngan abah terlalu busy la tu..hukhuk..





dah pandai dengar arahan nak bergambar..
semua ready jer..
kalau x jenuh..hehe..;)
 



 

suruh lompat-lompat pon ikut jer..;)





yang lompat paling tinggi anak sulung my sis yang kedua..
ahmad syamil 4 tahun n adiknya amin syuwari la yang tertinggal kat rumah tu..haha..
antara anak2 buah si comel syamil ni la yang super xtif rasanya..;)





abg a'isy pon diapit dengan abg2 twins..





my sis n husben..
anak dara dua2 penyeri..;)
seri nur iman n arsyiya nur syasya..









dah nak balik perlis..ahmad syamil nak ikut balik rumah tok mat..
ada geng nak la dia ikut ;)




okey dah habis..
nanti jumpa lagi..
bila yer?ntah la..hihi..


~~~~~bye~~~~~



4 ulasan:

mama tim berkata...

Wah Sumer comel2 belaka...yg kembar tu cute..hehe
Salam knal dah follo sini ...
Jon singgah n follow...

Ezy berkata...

thnks dear follow...salam p'kenalan..

lady scooter berkata...

salam kenal... singgah sini utk bw..;-)

anisalya berkata...

comel je semuanya.

salam perkenalan ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah