.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

Baru Sejuk...

~ sambungan ~

uih..
kalau malam baru seju kat CH ni..
mengigil la jugak si kecik a'isy ni..
malam meronda kat pasar malam plak..
time ni ujan..nasib la ujan renyai jer..
redah jelah..






 dek kerana ujan abah belikan cap segala bagai ni..
nak plak abg a'isy pakai..
selalu susah..
cute kan..
ala sekali sekala puji anak sendiri..;)







abah xlepas dengan cap MUnya..
peminat setia katakan..
layan jelah..hihi..



terjumpa awek plak..
apa lagi nak jugak la benda alah tu..



 ye dapat jugak akhirnya..
apa yang anak mintak abah belikan je..
xbising la..kalo x jenuh..huhu..




nak cari strawberry celup coklat ni sebenarnya..
nyum2 sedap..
xsempat round abes lagi ujan semakin lebat..
so balik room je la..






 a'isy layan coklat..
COKLAT xdapat dipisahkan la..



dah abes ronda CH kita dah nak balik..
balik time ujan lebat..
sentiasa berhati2 dijalan raya..
nanti kita datang lagi..



~ bersambung ~

eh bersambung lagi ke?;)




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah