.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

Layan je la..


gelagat2 abg a'isy..
1st time gi CH..
layanzzzz..







 Aduh!! xmalu..
sekarang dah pandai cakap..'ibu xalu..ibu xalu'..hehe..





abah ngan ibu layan mamam..a'isy layan menan la..
kemana saja kalau nampak menan ni mesti nak main punya..

 layan strawberry...




alolo..jumpa gegel sebaya..
haip haip..jgn pegang2 anak dara orang..hehe..



















dah macam orang besar gayanya..hihi..



dah macam kat korea dah..KPOP katakan..;)






















comot makan coklat..hehe..

dah abes..;)


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah