.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 19 Januari 2012

Poyo Ke?



jom layan pic abg a'isy ngada2..
haha..
poyo ja..
kalo abah pakai cap dia pon nak pakai..
abah pakai sunglasses dia pon nak jugak..
anak abah..;)
layan jela..

ibu bawak anak2 ibu ronda petang2..
balik ja kerja ambik anak2 dari rumah pengasuh terus ronda..
rumah pon xsempat balik lagi..
sebab kalau masuk ja lorong rumah abg a'isy dah start menangis..
borink la sehari kat rumah pengasuh kan..
tu memanjang ja ajak meronda..
abah balik lewat..kalau cepat abah la bawak ronda yer..



ngeeeeeee..nampak pic abah & ibu..





 ouuuccchhhhhh!!!!!





oh panas la keta antik kesayangan ibu ni..haha..
*untuk perhatian abah - kata nak beli keta baru untuk ibu..kehkeh..;)



 

jom ronda pantai plak ibu..;)





 bibir yang seksi konon..haha..







agak2 pic yang bawah ni poyo x?
haha..

my daling..;)

akibat rayban yang baru dibeli jatuh semasa 'melabur'..
melabur pon nak pakai rayban ke?
hukhuk..
kesian2..
terpaksa cari sunglasses yang baru..



antara pilihan2



yang ni macam sesuaiiiiii..





hmm..kureng sket..




ni macam lama punya..



 kureng sesuai....





yang ni pon okey..pilih2 nak yang mana..hihi..



pilih punya pilih yang bawah ni pujaan hati..;)
dapat la serengeti..
xpa ibu blanja..hukhuk..








eceh..sama tapi xserupa..;)









1 ulasan:

khairul anuar rahmad berkata...

rayban lama tu didermakan ke tempat yang xsepatutnya la..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah