.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 18 Januari 2012

Karnival Tahun Baru Cina 2012




hmmm..
cerita sikit la pasal kerja ibu..
tahun baru 2012 yang sangat buzy..
selalu sabtu ahad ibu jarang buat ot..
dah terpaksa ibu pon join la sempena karnival tahun baru cina nie..
Menteri kesihatan sendiri turun rasmikan program nie..
join booth kesihatan la..salah satu dari kerja ik(inspektor kesihatan)
siap bawak abg a'isy join lagi..
dari kul 6ptg sampai 12malam tu..
petang yang sama 2ptg hingga 5ptg ikut operasi rokok..
esoknya isnin..kerja..huhu..
hari yang sangat penat..




tengah setup barang2..








 sempat lagi member2 ibu jaga abg a'isy..hihi..









 antara team kesihatan yang join dari pejabat kami..
semua ganas2 kan..haha..


 yeak yeak..hafiey pon pulun tiru gaya gaya ni..haha..



tarian melayu pon join jugak..




senamrobik biasa la wajib ada..;)




 wushu..budak2 school..





lama xtengok watak kartun ni kan?
dalam komik cina dulu kan ada..hihi..





yeahhh..inilah moskot germ..  team germ buster..
 maskot bagi bahagian keselamatan dan kualiti makanan.














hafiey yang takot ngan maskot..
siap menjerit lagi..haha..



 ibu pon pulun nak jugak..hehe..




pujuk ngan eskrim..









 sijil perhargaan  untuk pejabat..



 dah kul 11malam ni..sian abg a'isy..




peace tetap xberubah..satu malaysia ni bukan peace..hihi..








terpaksa bawak abg a'isy coz abah jaga adik seri yang selsema..
abah xdapat jaga dua2..
seri kuat merengek..
gud abg a'isy coz xbuat perangai..
gud boy..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah