.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Rabu, 4 Januari 2012

Bidadari Syurga


Syukur Ya Allah..
05 July 2011 @ 1.30pm lahirnya puteri yang ditunggu-tunggu..
bersalin normal seberat 2.9kg di Hospital Tuanku Fauziah, Kangar, Perlis.


  kali ni berbeza sebab abah bleh teman ibu masuk labour room..
husben friendly..
rasa selesa sebab ada yang bagi semangat.;)

ni la puteri abah & ibu.
Seri Nur Iman Bt Khairul Anuar










fresh form oven;)
 bam-bamnya pipi..macam pipi ibu..hihi..




seri pon ada jaundis jugak..kali ni tinggi dari abg a'isy..
nampak kan kuningnya..
terpaksa la admit wad lagi..






saat paling menyedihkan..
baby seri kena tinggal dengan kawan-kawan yang lain..
ibu ngan abah xdapat teman..katil untuk ibu penuh..
aduhh..perasaan itu..perasaan tinggalkan baby sendiri..
tiap masa ibu menangis..;(



baby seri dah 7 hari time nie..
dah botak pon.
.sedap tido yer bila kepala dah botak..







 

 sama x?lain kan..
abg a'isy pon syok ada adik..abg a'isy baru 1 tahun 10 bulan masa nie..









 


ni la anugerah2 terindah ibu..
kenapa anugerah2?
sebab dah 2orang kan..jadi anugerah2 la..;)

semoga putera dan puteri abah n ibu menjadi anak soleh n solehah..
amin..


sayang ibu tiada tandingan buat kalian..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah