.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 5 Januari 2012

Dulu sejuk..sekarang?


Sampai jugak ke Cameron Highland bila dah ada anak nie..
time nie bulan Jan 2011.
last ke CH masa kami tengah bertunang..
tahun 2008.
semua pi ramai2..
family day di CH..hehe..;)



sampai ke CH dengan berseluar pendek lagi abg a'isy..
sebab dalam perjalanan panas kan..



abg a'isy masa ni setahun 4 bulan rasanya..lebih kurang la..
xplan pon mulanya..
tiba2 jadi..
so pulun la..;)



sampai je sempat lagi update fb;)



 hari pertama..
tempat pertama nak dituju adalah tempat kenangan ibu & abah muda dolu2..
sekarang pon muda lagi apa..
baru 27tahun..hehe..
ni la Big Red Strawberry Farm/Catus Valley..
Taman Agro Tourism..masuk pon percuma tau..
best2..




amboi..bergaya sakan abg a'isy..
n..
ni la sebab utamanya..
FRESH...coz abah LIKE!!!






samapi bertimbun-timbun ambik salad..nyum2..







uit uit..abah pulun sorang2 yer...




ibu pon sebenarnya mengindam jugak fresh strawberry dari CH..
yang kat pasaraya xbest..hihi..





kalo bleh nak ja beli semua salad ni..bleh?




xnampak macam preggy pon lagi kan..
lagipun monin siknes yang teruk..




abg a'isy yang manja..
nak suh didukung ja..dah penat agaknya..





  





hepynya abah dah dapat mamam salad ngan strawberry yer..




okey..jom balik hotel dulu..malam ronda plak..
abg a'isy dah sedar ke kehadiran adik?agak2 la kan..
masa nie adik dah 4bulan..
tu yang mengidam lebih..;)


~bersambung~




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah