.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Khamis, 26 Januari 2012

next..Penang Botanical Gardens




dari bukit bendera penang hill kitaorang gerak ke botanical gardens..
kalau kat sini orang panggil waterfall ja..
kali ni xla ramai orang sangat..
maybe tengahari lagi..
kalau petang best skit..sejuk ja..
tapi dah sampai dah ronda jela kan..








panasnya...






abg a'isy takut ngan monyet..;)
















dapat naik train kecik ni okey la..
harap jalan kaki je xleh round satu taman bunga la jawabnya..






seri nur iman yang keletihan..











 










this tree call cannon ball tree - sangat unik kan..


















terpaksa berpayung la..hihi..





 abg a'isy yang pantang nampak jentera..
nak naik ja memanjang..





















 okey..dah tengahari..
kita lunch..
ingat nak lunch kat kedai makan ayam ros..
nama apa kedai tu ek..xingat la..
my husben suka makan kat situ..famous jugak..
sedap tau..
tapi tutup la plak..huhu..

so makan nasi kandaq jela..

pas makan terus menuju pantai miami,batu feringgi..;)




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah