.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Selasa, 10 Januari 2012

Bila bawak jejalan..mesti ada?




 korang susah x nak bawak anak jalan2..
mama ngan papa sekarang dah lepas pantang jer dah bawak anak jejalan kan..
sama la saya pon..;)

dari abg a'isy lagi dah beli segala bagai ni..
nak bagi senang..
sekarang dah ada adik seri pon still guna benda yang sama..
serius masih elok..walaupon kemana saja usung benda yang sama..
dari kecik sampai besar
lagipon xbanyak beza umur..
sekarang adik seri dah 6bulan..
abg a'isy baru 2 tahun 4bulan..
so apa barang abg semua adik guna..
beli barang abg dulu pon warna unisex..
senang kan?



baby carier..
sangat2 la berjasa;)













ibu senang bawak adik..
time xberat lagi kan..hihi..


  



 abah dulu suka bawak abg a'isy..;)


 Car seat plak..
car seat teramatlah penting..;)
kena betul2 cari yang selesa..
xkisah la mahal skit pon..
janji tahan lama..
3 tahun pon masih bleh duduk dalam car seat ni..
abg a'isy pon suka car seat..







*selingan luar topik-suka pakaikan seri klip..hehe..comey;)



adik yang suka car seat..
selesa bila jejalan jauh..
maklum la..
ulang alik penang-perlis
penang-johor..
kita pon xpenat..



 

sejak beli kat abg a'isy still elok lagi..
macam baru kan..
 ibu nak hantar ke pengasuh pon senang..
letak ja dalam car seat..
ibu drive..;)




 Buggy stroller..
yang ni ibu paling minat;)
bukan minat apa..
senang nak bawak shoping moping..
kalo xletak dalam stroller mau lari ilang tah kemana abh a'isy..






 kalo letih bleh tido kan..
sampai 3 4 tahun pon bleh guna ni..
















 dari kecik sampai besar..letak ja dalam ni..
disiplin skit..
kita pon xpenat..hihi..








 *selingan lagi-rambut seri dah banyak..
so bertambah rancak la ibunya belikan klip rambut..hehe..













sekarang adik plak mewarisi barang abg..
mudah n jimat..
2 in 1..
hehe..;)



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah