.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Jumaat, 13 Januari 2012

Sedondon..suka kan?



kalau pakai sedondon best kan..
syok je tengok..
ibu suka kalo anak2 ibu pakai baju yang sama ngan ibu n abah..

layan pics jela..huhu..


























betul2 anak abah nie..;)




















ibu ngan abah sama ja..suka lambung' abg a'isy..
jangan jadi mail lambung' dah la..hehe..






















serieeesssssnya seri..
budak kecik ni pon nak sama gak ngan abah..;)


abaikan pic ibu yang gemok ni..haha..










pakai baju sama kaler jadi meriah la kan..;)

daaaaa.......






2 ulasan:

Unknown berkata...

JOM..JOM BELI BAJU LAGI NAK..LAMA DAH TAK BELI BAJU KAN..HUHUHU..

Unknown berkata...

haha..abah bayar yooo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah