.:: Followers..Thanks ::.

Thanks Nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

Hindustan..korang layan x?



korang suka xlayan hindustan heeee?
dulu kecik2 dah disogokkan dengan cerita hindustan kan..
seingat saya la kan..
cita kuch kuch hota hai la paling berkesan waktu tu..

bukan nak cita pasal tu..
cita pasal cita ni..

3 IDIOTS






  


 



cita ni berbeza tau dengan cita hindustan lain..
konsep berbeza..
bukan kisah feeling2 cam biasa..
seriuss best!!

nak tau cuba tengok..
my sis sampai beli cd..
my husben xpenah layan hindustan pon layan tau..

motif..
belajar bukan nak dapat degree or whatever..
be urself okey..

daaaaa..

p/s..dah lama dah cita ni sebenarnya..
baru je layan..kihkih..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Haii!! Saya A'isy Hafiey

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Seri Nur Iman

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah

Hai!! Saya Annur Aisyatul Afiqah